Storyboard Fashion


Assalamualaikum



Ape bende tu 'Storyboard Fashion'? 

'Storyboard Fashion' ni merangkumi beberapa kategori fesyen, penggunaan roda warna, corak pada fabrik & illustrasi bagi menghasilkan rekaan pakaian.


Meh sini tengok hasil gua punye storyboard+my graffiti never die!...hahaaa:p

Sebelum

Leh nampak tak story ape disebalik Graffiti nih? heheee

Selepas

Ni lah contoh storyboard yang aku buat. Gigih nau menyelak koleksi magazine yang melambak2 kat umah tu & gunting kecik2:p...keh3

Simple dengan track suit, t-shirt & sneakers.
Ni memang gaya pilihan aku la coz aku memang suke
aktiviti2 outdoor yang lasak ;)
Ni pun aku suke jugak. Kaler pastel nampak soft & sweet je.
Red Hot Chilli Peppers. Californication..Mengancam!...hahaa
Mother nature...Hijau yang tenang & mendamaikan
Into the wild with animal print..Untuk uolls yang berani!
Nak corak leopard ke, zebra ke ular?? Mih3

Nak bergaya ala2 Koboi, leh cube macam ni...

Wedding Couture by Nadz Hata




Mana satu gaya pilihan uolls?







Comments

Popular posts from this blog

Sunset di Bukit Batu Putih, PD

Hiking Gunung Datuk!

Singapore Day Trip bersama Percutian Jimat Saya