The Atmosphere


Assalamualaikum....



Korang pernah dengar tak "The Atmosphere"??!... menatang ape tu??! Kita kan memang dah ade kat atmosfera bumi ni!... ko nak pergi atmosfera mana plak?? Marikh ka Pluto ka???      Krik.... krik... krik... 
Ni kat Seri Kembangan jerr... ;p


Jom usha apa ada kat atmosfera ni!...



Kat sini ada Art Sphere uolls!... Art Sphere ni Lukisan 3D street art yang dilukis kat dinding2 kompleks ni. Jom tengok art2 yang menarik kat sini!....

Strike a pose & win!
Cepat la amik epal tu!
Awak, awak nak pergi mana???
Train to Sydney will be arrive in 5 minute!
Tolak jatuh kat landasan keretapi! bhahahaaa (gelak jahat!)


Arghhhh.... 
Tengok tu! Cantikkk!
Retro, klassik!....
Pokok besar



Maksim
Hai!
Si gadis Vespa
Menunggu kekasih hati yang tak kunjung tiba...... ;p
wonderland!
Akak kawasan pembuli tegar!
Lemas!

Jom main dam ular gergasi!

Kat mana lokasi The Atmosphere?? Leh tengok map ni...


The Atmosphere
(Behind Giant Seri Kembangan)

1-3, Jalan Prima Tropika Barat 2, 
Taman Prima Tropika,
43300 Seri Kembangan, 
Selangor. 
GPS Coordinate: N 2° 58.952' E 101° 39.767'
Waze: "The Atmosphere"




Nak usha art2 yang lain boleh tengok sini :












Comments

  1. dah banyak seni macam ni kat msia.. tapi 1 pon tak pernah pergi.. berangan nk pergi yg kat s.alam tu..tp smpai laa ni pon x pegi lg.. ni dekat sikit..hehehehe

    ReplyDelete
  2. pernah pegi masa di Penang tahun lepas... satu bangunan tu dia ambil untuk buat mende ni

    ReplyDelete
  3. dulu2 zaman graffiti kan, skrg ni banyak dah lukisan2 yg menarik! :D besar jugak kawasan dia

    hanisamanina.com

    ReplyDelete
  4. smart la . .

    singgah sini :)
    http://www.blogparihh.com/

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Canteknyaaaa....nampak macam real ek.

    www.rahsiavitamin.com

    ReplyDelete
  7. syoknya...nak pegi tapi jauh lak... huhuhuhu

    ReplyDelete
  8. Wah!! bestnya, insyAllah kalau balik Malaysia nanti, nak pergi lah..

    Salam perkenalan sis. Jemput singgah dan follow hazamiesouq.blogspot.com

    Done follow

    ReplyDelete
  9. Ingatkan tempat apa tadi.
    Banyak dah tempat gini tapi tak dan la nak berjalan.

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your comment!

Popular posts from this blog

Sunset di Bukit Batu Putih, PD

Hiking Gunung Datuk!

Singapore Day Trip bersama Percutian Jimat Saya