Part 7 : Gudbye Langkawi


Assalamualaikum....



Selasa 31 Mac 2015, 9.00am


Hari terakhir di Pulau Langkawi! Disebabkan flight kitaorang pagi, so tak sempat la nak jalan-jalan @ last minute shopping. Lepas siap2 terus jer ke airport.


“A journey is best measured in friends, rather than miles.” – Tim Cahill



'Life is like an airport. It's where every hello and goodbye take place' 
- Mia Haryono


Usha steward hensem dalam flight! Cover2 macho pulak dia! koh3... ;p


Ready to take off!


Gudbye Langkawi! Till we meet again!


Flight sekejap jer dalam 45 minit. Aku tak sempat nak lelap pon, syok tengok pemandangan kat luar tingkap. Tapi orang sebelah siap berdengkur lagi! lol.. Penat sangad agaknya!


Aku paling suka tengok awan masa dalam flight! Cantik!


Ni bajet aku untuk trip 5 hari 4 malam kat Pulau Langkawi. Tiket flight beli masa ade promo AA. Tapi bila dah masuk tax, insurans & luggage suma tak de la murah sangat! lol Sebenarnya ni pon dah banyak cut bajet sebab tak cukup masa. Ade banyak lagi tempat yang kitaorang nak pergi sebenarnya. Maybe next time gais!

Untuk aku yang bajet ciput ni, shopping ala kadar je.. Cokelat2 dan minyak gamat tu memang wajib beli la kalau dah sampai sini.. hehee



In a nutshell, macam-macam tarikan dan aktiviti yang menarik ade kat Pulau Langkawi nih selain daripada shopping! Pulau Langkawi memang best! Kalau ada kesempatan, for sure aku akan datang lagi! 


So geng, next trip kemana pulak kita ye??? heheee



Previous entry :












Comments

Popular posts from this blog

XPDC Gua Batu Maloi

Gunung Silipat, Betong Thailand

Part 1 : Pendakian ke Kem Baha

Rumah Salji, Bukit Cerakah Shah Alam

Bukit Marak, Kelantan

Air Terjun Lepoh, Hulu Langat

Jumaat Di Kota Mekah

Asykar Pencen!