Nutshell & The Geng dalam Utusan Malaysia .COM



Assalamualaikum......



Hello people, I'm back!


Fuhhh fuhh... rasa macam dah berhabuk blog nihh! hahaaa...

Buat ke sekian kalinya, aku diberi peluang untuk masuk dalam akhbar Utusan Malaysia dalam ruangan muka hadapan .COM (Citra Orang Muda).

Artikel ni telah diterbitkan pada hari Sabtu, 12 Disember 2015. Masa ni aku tengah dok berpanas kat atas gunung! hahaaa


Mulanya wartawan ni whatsapp aku, dia nak buat story pasal bucket list untuk front page akhbar. Aku pon macam.... biaq betoi? Like seriously? perghhh... perghh... Muka depan beb! Aku macam segan pon hade... hahaaa... Dah la list aku macam banyak benda-benda mengarut jer.. lol.. 

Lepas tu dia nak jugak masukkan kawan-kawan aku yang mana ada juga impian & list macam aku. Yang kaki hiking & travel. Ermmm jenuh jugak aku dok mengorek dalam friend list sape jer yang jenis spesies tegar macam aku! hahaa... Selalu aku bergerak secara solo @ duo jer untuk join mana-mana open trip untuk travel & hiking. Tapi dari situ jugak aku boleh kenal dengan ramai member & otai-otai dalam dunia backpacking & hiking nih! Boleh juga dapat networking yang baekk punya. hahaa... 

Hazim si otai Rinjani!
Agak mereputlah kalau tunggu nak kawen dengan si Musz nih! hahaaaa ;p

Aku ada bagi beberapa orang contact no kawan aku kat wartawan ni. Aku rasa ni the best two yang dia selected! Thanks to my beloved friends Mustaqiem & Khamarul Hazim coz sudi bagi kerjasama. Tak pasal-pasal muka korang terpampang kat dalam paper! ;p... Femes lah uolls weyhh! hahaaa...


Terima kasih kepada wartawan Dhiya’Zulhilmi Daud kerana sudi menemubual aku & kawan-kawan. 'Bucket list' ni sebenarnya dapat memberi inspirasi untuk korang mencuba sesuatu benda yang baru yang mungkin korang tak pernah terfikir pon. Ia juga mampu menjadi motivasi untuk korang berusaha bersungguh-sungguh dan tanamkan azam yang tinggi bagi menjayakan bucket list tersebut.



Kalau nak usha Utusan online pon boleh, kat sini :





In a Nutshell, what's on your bucket list?




Comments

Post a Comment

In a nutshell, Thanks for your comment!

Popular posts from this blog

Gunung Silipat, Betong Thailand

Rumah Salji, Bukit Cerakah Shah Alam

Part 1 : Pendakian ke Kem Baha

Air Terjun Lepoh, Hulu Langat

Jumaat Di Kota Mekah

Bukit Marak, Kelantan

Pantai Perpat, Johor

BAHASA HIKERS