Misi Kinabalu di Harian Metro


Assalamualaikum


Buat sekian kalinya, artikel aku lagi sekali tersiar di akhbar Harian Metro bertarikh 12 April 2016 (Selasa). Aku tak tau pun artikel ni keluar sebabnya aku baru je start training aku selama 2 bulan masa ni terkurung dalam Akademi. So aku tak tau apa yang jadi dengan dunia luar sana. Hahaaa...
Kerja baru aku ni sangat mencabar dan aku harus bersedia dari segi mental & fizikal. Aku juga harus tabah untuk tidak pergi berjalan-jalan, hiking & travel untuk 2 bulan ni walaupun aku ada satu trip yang dah lama aku idamkan tak dapat pergi! huhuuuu.... Saiaa ta kuaddd! Boleh buat frame kot tiket flight tu jadi kenangan! 

Apapun, terima kasih kepada sahabat yang sudi share gambar ni di FB.






Ya, cabaran untuk mendaki Gunung Kinabalu kali ni memang sangat bermakna terutamanya bila aku tertinggal flight Paragliding dari atas puncak! hahaaa...  Tapi apa-apa pun, artikel ni aku dedikasikan khas kepada organizer, Abg Ariff, Cikgu Zul, Doktor Ramli, Adam, Planta, Ayu & seluruh Team Anak Gunung yang terlibat dalam misi ni! In a Nutshell, moga ketemu lagi di lain masa & terima kasih Harian Metro!



Comments

Post a Comment

Thanks for your comment!

Popular posts from this blog

Sunset di Bukit Batu Putih, PD

Singapore Day Trip bersama Percutian Jimat Saya

Hiking Gunung Datuk!