Keindahan Bumi Bromo



Assalamualaikum.........


Hello people, i'm back! Setelah 2 bulan aku menyepi dari dunia hiking & travel kerana mereput dalam akademi. Hahaa... Tapi aku tak sempat nak mengarang story aku pergi trans java haritu. Meh sini iolls belanja gambar view dulu......


Jom layan.....


Lautan awan yang indah!






View matahari terbit! Fuhhh..... serius cantik! Tak boleh move on beb...



Barisan jeep





Gunung Arjuna!


Geng krik-krik mereput selamanya!




Fuhhh..... terbaik view dari Bukit Penanjakan! 



Aku telah berjaya cantumkan view poskad & view Bromo! hahaaa....






























































Comments

Post a Comment

In a nutshell, Thanks for your comment!

Popular posts from this blog

XPDC Gua Batu Maloi

Gunung Silipat, Betong Thailand

Part 1 : Pendakian ke Kem Baha

Rumah Salji, Bukit Cerakah Shah Alam

Asykar Pencen!

Bukit Marak, Kelantan

BAHASA HIKERS

Bukit Keluang, Besut