Wedding Ilham Fitriah & Ezzat


Assalamualaikum....



Kali ni aku nak update majlis perkahwinan Ilham Fitriah & Ezzat yang diadakan di Dewan Raja Lumu, Shah Alam.  

Let's go!

Ilham member baik aku mase kat matrix n9 dolu2 aka KMNS. Seorang member yang manja, baik & bijak. Barakallah Ilham! Comey je ko jadi pengantin!... ;) hehee

Ilham & Nadz
Me, my gang & Ilham

Melantak sampai licin.... ekekee


Rupanya dewan ni sebelah Muzium Shah Alam tu je... hehe. Jadi sapa-sapa yang cari dewan kat sekitar Shah Alam ni untuk adakan majlis kahwin boleh consider dewan ni jugak :)

Minaz lovers uolls!
we olls!

Rangka buaye darat! besarrr gilerr dowh!
Sambil2 tu leh tengok pameran2 dalam muzium ni...

I'm donning Dusty pink elsa prada lace dress from Minaz!...
gua terase kekok skit fefeeling ayu cenggini.... ;p
Cik Najlaa & Esah bergabong! Let it go lahhh.....hahaaa

In a nutshell, aku ucapkan tahniah kepada pasangan Ilham & Ezzat di atas ikatan yang dibina ini. Selamat menjalani kemanisan hidup berumahtangga bersama-sama:) Semoga kekal bahagia hingga akhir hayat, amin! Thanks jugak geng2 yang sentiasa bikin havoc Linda, Lenda, Zue & Musz coz jadi peneman setia! hehee...


 Ok, jom jalan2 kat Laman Seni Shah Alam!





Comments

Popular posts from this blog

XPDC Gua Batu Maloi

Gunung Silipat, Betong Thailand

Part 1 : Pendakian ke Kem Baha

Rumah Salji, Bukit Cerakah Shah Alam

Bukit Marak, Kelantan

Jumaat Di Kota Mekah

Air Terjun Lepoh, Hulu Langat

Asykar Pencen!