Landscape Photography



Aku ambil gambar ni untuk masuk Huawei Photography Contest 2019. Macam ni la hasilnya. Banyak lagi kena belajar macam mana nak ambil gambar dengan posisi yang menarik. 

Mohon tunjuk ajarku sifu! hahaa








“Photography is the story I fail to put into words.”
Destin Sparks





Dulu aku pernah la bercita-cita nak jadi photographer! Nak sangat beli kamera DSLR. hahaa.. Tapi sekarang, henfon pun dah semakin canggih. Kualiti gambar pakai kamera pun dah cantik so tak payah lagi nak usung kamera yang besar-besar.  




Kalau ada apa-apa contest photography, korang bole la tag sis ok! Mana la tau kot-kot ada rejeki boleh menang! hehee


Throwback :







Comments

Popular posts from this blog

DENAI TIGA PUTERI

Taman Saujana Hijau, Putrajaya

Air Terjun Lepoh, Hulu Langat

Bukit Gasing 2.0

Castella Cafe, Gerik, Perak!

Bukit Keluang, Besut

Hiking Gunung Berembun & Telapak Burok

Bukit Botak