In a Nutshell in Utusan Malaysia (.Com) September 2015



Assalamualaikum....




Alhamdulillah, walaupun sekadar picisan jer, tapi blog 'In a Nutshell' diberi peluang dan ruang untuk terpilih sebagai salah seorang blogger pilihan untuk sisipan akhbar .COM (Citra Orang Muda), Utusan Malaysia tarikh 12 September 2015 (Sabtu).

Terima kasih kepada wartawan Dhiya’Zulhilmi Daud kerana sudi menemubual aku. Banyak jugak soalan yang ditanya.. Harapnye dapat la aku berkongsi tips hiking, backpacking, travelling & bagi inspirasi kat korang supaya 'Dare to dream!' hehee..

"You have to dream before your dreams can come true." -- A. P. J. Abdul Kalam.



Rasa teruja gler sebab selalu berangan nak masuk paper bila tengok ramai blogger lain masuk ruangan ni. Hahaaa... Akak aku dulu pon selalu je masuk paper jugak! Ok berbaur jelez disitu! lulz ;p

Besar jugak gambar aku terpampang kat paper ni! Hahaa... Paling excited geng2 Kinabalu aku coz gambar dorang pon ade masuk skali dalam paper nih! hehee.. Semangat dorang beli paper & share kat dalam group whatsapp! hehee... Iolls is tacim! 




Kalau nak usha Berita Harian online pon boleh, kat sini :



So apa tunggu lagi, pegi la amik kertas & pen & buat korang punya 'Bucket List' & share dengan aku! hahaa... Mana tau kot2 ade yang sama ke so boleh la uolls roger2 i skali. hahaa


In a nutshell, rasa macam boleh 'tick off' kot aku punye bucket list #60. 
koh koh koh














Comments

Post a Comment

In a nutshell, Thanks for your comment!

Popular posts from this blog

XPDC Gua Batu Maloi

Gunung Silipat, Betong Thailand

Rumah Salji, Bukit Cerakah Shah Alam

Part 1 : Pendakian ke Kem Baha

Bukit Marak, Kelantan

Jumaat Di Kota Mekah

Asykar Pencen!

BAHASA HIKERS