My Birthday!



Assalamualaikum



Today is my birthday! :) 


Terima kasih atas ingatan dan ucapan Selamat Hari Lahir serta doa-doa daripada anda semua. Doa kalian semua amat saya hargai, dan semoga Allah S.W.T memakbulkan dan perkenankan segala doa yang baik yang telah diberikan. Semoga kita semua dirahmati dan mendapat kebahagiaan di dunia dan akhirat.


Iolss terharu. heheee.. 


Tq Pandas!

Alhamdulillah, syukur masih dipanjangkan usia dan hampir melewati angka 30. Dah nak masuk 3 series la weh! Mereputs! :p hahaaa


Well, age is just a number! Quarter life crisis dah ni! hehe... Btw, it's never too late to start living your dreams today. So, moga aku boleh lagi bertenang gamaknya! hahaa. Moga impian yang dah lama aku pendam harap tercapai tahun ni! Sepurnama sahaja lagi! Harap dipermudahkan perjalanannya! Amin.


 Terima kasih kepada mak dan abah yang telah melahirkan dan membesarkan aku! Tanpa mereka siapalah aku. Semoga Allah sentiasa memberkati Mak dan Abah dan panjangkanlah umur mereka, diberi kesihatan yang baik & sempat tengok aku kawen! hehee




Time is very slow for those who wait,
Very fast for those who are scared,
Very long for those who lament,
Very short for those who celebrate, 

but for those who love, time is eternal......


~ William Shakespeare ~

Credit to member sepewai, Farah! hehee


In a nutshell, I heart you all! 


Comments

Popular posts from this blog

XPDC Gua Batu Maloi

Gunung Silipat, Betong Thailand

Part 1 : Pendakian ke Kem Baha

Rumah Salji, Bukit Cerakah Shah Alam

Bukit Marak, Kelantan

Air Terjun Lepoh, Hulu Langat

Jumaat Di Kota Mekah

Asykar Pencen!